torstai 25. heinäkuuta 2013

Afrikankukkia - Hippo tulossa

Ostinpa minäkin Ravelrystä afrikankukka-hipon ohjeen . Olin sitä katsellut useammassa blogissa ja Novitan neulomon galleriassa.
Lankana on minulla Novitan Helmi-kausilanka. Se on 60% puuvillaa ja 40% bambua. Hieman liian säikeistä lankaa minun virkkuutyylilleni. Saan helposti puolisilmiä aikaiseksi.

Yhden palan tein kokonaan valmiiksi:


Ensin meinasin, että teen paloista erinäköisiä mutta muutin mieleni. Epäilin hiukan turkoosin langan riittävyyttä ja tein yhden kerän verran paloja. Laskutoimituksen tuloksena suuntasin Novitan verkkokauppaan ostamaan lisää lankaa.


2 kommenttia:

  1. Hei!
    Minuakin himottaisi tuo hippo. Aivan ihanan näköinen, kun bongasin kuvan novitan neulomosta. Kerro sitten oliko se helppo yhdistää. Kyllähän minä kappaleita tekisin vaikka kuinka moneen hippoon, mutta yhdisteleminen tuottaa tuskaa jo nyt, vaikka en ole vielä aloittanutkaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tulostin ohjeen, 35 sivua. Kasauskuvat näyttävät selkeiltä. Totuus voi olla toinen :).

      Poista

Heipsan, toivon, että täällä blogissani kävijät jättäisivät pienen tai isommankin tervehdyksen käynnistään... Niitä on mielestäni tosi kiva lukea.

Juhannusta!

Eipä mulla muuta!