perjantai 1. elokuuta 2014

25000 kävijämäärä lähestyy, arpajaiset sen kunniaksi :)

No niin, nyt olisi siis arpajaisten aika. 25 000 katselijan määrä on täyttymässä ja ajattelin sen kunniaksi arpoa kolme korua.
Voit kommentissasi esittää toivomuksen, mitä haluaisit voittaa... Tai voit jättää sen minun harkinnan varaan, ihan miten haluat. Voit laittaa inhokki tai suosikkivärisi, tai olla laittamatta jos haluat nauttia yllätyksestä. Kaikki käy.
Osallistumisaika loppuu 9.8.2014 klo 10.23. Arvonta tapahtuu saman päivän aikana mutta siihen en osaa tarkkaa kellonaikaa sanoa.

Ai niin, jos olet lukijani, sinulla on kaksi arpaa!

Onnea arvontaan :)


13 kommenttia:

  1. Hieno kävijämäärä! Osallistun yhdellä arvalla. Sininen ei ole oikein mun juttu! Muuten kaikki käy ja yllärit ovat kivoja.

    VastaaPoista
  2. Maanläheiset värit on mun juttu. Onnea kävijämäärästä, joka on huikee. Yhdellä mukaan.

    VastaaPoista
  3. kahdella arvalla mukana on hän ja ihania koruja ja katteja

    VastaaPoista
  4. Kahdella arvalla mukaan. Kaulakoru olisi mieluinen. Violetin ja punaisen sävyiset mieluisia.

    VastaaPoista
  5. Paljon on kävijöitä jo :) Mie oon parhaani yrittänyt söpöillä koirilla ja kissoilla muttei niitä nyt silti tunnu hirveesti olevan. ;)
    Kahdella arvalla taidan minäkin olla kun sinua stalkkaan. Mieluinen olisi rintakoru jossa olisi pronssin ja kullan sävyjä.

    VastaaPoista
  6. Onnea sulle! Onnea myös mulle ja kahdelle arvalle :) Odotan jännityksellä...

    VastaaPoista
  7. Kahdella arvalla mukaan!
    Kaikki neutraalit värit ovat mieleen ja yllätykset ovat kivoja :)
    marvu954(at)hotmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huomenta, ja kiitos lukijaksi liittymisestä :)

      Poista
  8. Kivoja kuvia Arrakoskelta...No ne pöllöthän on mun lemppareita...mutta kaikki käy...Sanna

    VastaaPoista
  9. Kahdella arvalla mukana. Ja sä taidat tietää mun maun paremmin kuin minä ��

    VastaaPoista
  10. Kaikki käy näin onnea äidille ja lapselle!!!!

    VastaaPoista
  11. Minäkin mukaan arvontaan! :) kiitos kun tästä vihjasit!

    VastaaPoista

Heipsan, toivon, että täällä blogissani kävijät jättäisivät pienen tai isommankin tervehdyksen käynnistään... Niitä on mielestäni tosi kiva lukea.

Torikävelyllä

Meidän kaupungin kauppatori on aika kuollut. Kaupunki on nostanut pysäköintimaksuja ja kävelymatkan päässä olleet maksuttomat paikat ovat ny...