perjantai 19. kesäkuuta 2015

Ihanaa ja aurinkoista Juhannusta!




Pään painan ruohikolle 
ja oion jalkojain,
En jaksa pohdiskella
mä tahdon olla vain.
Sen viisaammat voi tehdä,
mä päivän kultaan jään.
Mä tunnen kaikki tuoksut
ja luonnon loiston nään.
Voi leikitellä mielikseen
voi ottaa, jättää paikoilleen
tai olla niinkuin luonnostaan 
ja maata vaan.
Mä peikko siihen uskoon jään,
On maailma tää, 
minkä nyt mä nään.

Muumipeikon juhannusruno, Tove Jansson


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heipsan, toivon, että täällä blogissani kävijät jättäisivät pienen tai isommankin tervehdyksen käynnistään... Niitä on mielestäni tosi kiva lukea.

Sunnuntaishoppailua

Kävimme eilen tutustumassa Orimattilan Megamyyntiareenan lankavalikoimaan. Olihan siellä vaikka mitä. Kässäpussiosastolta ostin nämä langa...