keskiviikko 20. tammikuuta 2016

Säärystimiä lisää

Nämä kolme paria olen neulonut Järbogarnin Happy-langasta. Lanka oli mukavan juoksevaa ja helppoa neulottavaa.
Koostumukseltaan se on 40% villaa, 40% akryylia ja 20% polyamidia. Käytin vitosen pyöröpuikkoja.
Nyt minulla on yhdeksän paria säärystimiä neulottuna. Aika monet olen saanut tehtyä mutta minulla on sellainen "paha" tapa, ettei yksi pari tai yksi huivi riitä....





Näissäkään ei raidat mene aivan kohdilleen mutta kukapa sitä pitää jalkoja niin tiukasti rinnakkain, että muutaman kerroksen eroa käytössä huomaa.
Lankaa pitää muuten kehua vielä siitä, että  yhtään solmua ei ole tullut vastaan.

7 kommenttia:

  1. Kauniita säärystimiä! On sulla ollu vauhti päällä....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kivoja lankoja neuloa ja jännittävää myös, kun ei tiedä millaisia raitoja kerästä tulee.

      Poista
  2. Ihania värejä! No tilaajalla on ainakin vaihtoehtoja, mistä valita. Minä en osaisi päättää, mitkä ottaisin. Ovat kaikki niin kivoja. No mä ottaisin jotkut värikkäät.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tykkään itse noista keskimmäisistä eniten.

      Poista
    2. Huhuu Kirsi! Ilmoittautuminen kevään kierrokselle Salainen Neuleystävä- leikkiin on alkanut. Nyt sinun täytyy tulla mukaan, joten hopi hopi ilmoittautumaan!

      Poista
    3. Kiitos tiedosta! Mietin hetken....

      Poista
    4. Mukaan vaan rohkeasti. On tosi kivaa ja jännää puuhaa. Ylläreitä on aina kiva saada ja niiden järjestäminen toiselle on ihan parasta.

      Poista

Heipsan, toivon, että täällä blogissani kävijät jättäisivät pienen tai isommankin tervehdyksen käynnistään... Niitä on mielestäni tosi kiva lukea.

Torikävelyllä

Meidän kaupungin kauppatori on aika kuollut. Kaupunki on nostanut pysäköintimaksuja ja kävelymatkan päässä olleet maksuttomat paikat ovat ny...