sunnuntai 28. helmikuuta 2016

Sydänkorut

Aika laiskasti olen tätä blogiani viime aikoina päivitellyt. Lupaan tehdä sen suhteen parannuksen! Olen kyllä tehnyt kaikenlaisia käsitöitä mutten ole saanut niitä kuvattua. Illat menevät sukkelaan ja viikonloppuisin, no kyllähän te tiedätte! Tänä viikonloppuna olen lukenut puolitoista kirjaa, nukkunut eilen parintunnin päiväunet ja loppuaika on mennyt kotihommissa.

Nämä kynsilakkakorut olen maalannut jo aikapäivää sitten mutta vasta äsken laitoin ketjut paikoilleen ja kuvasin.



4 kommenttia:

  1. Ei mitään paineita päivittää blogia, mutta kovasti mielelläni luen sinun tekemisistäsi, vaikka päivittäin. Nytkin virkkaan Simpukkahuivia, johon olen idean ja ohjeen saanut sinulta.
    Mähän ostin sulta itselleni kauniin sydänriipuksen. Lopulta annoin sen lapsuudenystävälleni joululahjaksi. Minulla ei ollut mitään sopivaa lahjaa hankittuna ja piti saada äkkiä joku sopiva lahja, jonka voi postittaa kirjekuoressa. Lapsuudenystävänikään ei taida saada itse pitää korua. Hänen kaksi tytärtään ihastuivat siihen kovasti. Että mulla on jo ostislistaa, kun nähdään taas jossain myyjäisissä tänä vuonna. En muista, minkälainen sydänriipus se oli.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua, en kyllä muista minäkään! Mutta kiva kuulla, että korulla on käyttöä. Jos saisit kuvan siitä?

      Poista
    2. Ei tarvii olla samanlainen. Kyllä mä sun valikoimasta löydän montakin kivaa korua itselleni.

      Poista
    3. Katsotaan mitä on tarjolla, missä ja milloin.

      Poista

Heipsan, toivon, että täällä blogissani kävijät jättäisivät pienen tai isommankin tervehdyksen käynnistään... Niitä on mielestäni tosi kiva lukea.

Torikävelyllä

Meidän kaupungin kauppatori on aika kuollut. Kaupunki on nostanut pysäköintimaksuja ja kävelymatkan päässä olleet maksuttomat paikat ovat ny...