keskiviikko 7. syyskuuta 2016

Virkkuri-kirjan voitin

Kodinruhtinattaren blogissa oli arvonta  elokuun lopulla. Osallistuin kommentoimalla hänen bloginsa sisältötoivetta ja onni suosi minua.
Tänään hain postista Molla Millsin Virkkuri-kirjan tykötarpeineen. Kiitos Susanna maalta eli Kodinruhtinatar.

Minulla on ollut tämä kirja jo aiemminkin mutta lainasin sitä ja se jäi sille tielleen. Nyt minulla on se taas, hienoa!

Virkkukoukkusen jääkaappimagneetista lähikuva:

Kodinruhtinattaren blogissa minulle asetettiin paineita, pitää saada jotain kirjasta tehtyä. Voin kertoa, että olen virkannut tällä maton ohjeella kolme mattoa, joiden kuvat löytyvät aiemmilta vuosilta.


Töihinopiskelemaan lähteneelle pojalle ja olohuoneeseen.

4 kommenttia:

  1. Kiva juttu, että Posti ehti hoitaa tämän homman ruohonleikkuun lomassa. Toivottavasti kirjasta on sinulle iloa. Minä tykkään tosi paljon Virkkuri- kirjoista. Minulla on kaikki 3 kirjaa. Pitääkin ryhdistäytyä, kaivaa kirjat esiin kirjahyllystä ja tehdä noista kirjoista jotain kivaa. Virkkurit on kivoja ihan lukukirjoinakin ja kauniiden kuvien katseluun. Joko maistoit paukkusokeria? Se on nyt hittijuttu. Näin videon, jossa sitä laitettiin nenään. En suosittele!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jätin vielä paukkusokerin kokeilematta. Se 365 kirja on mulla kirjastosta. Aivan ihania juttuja.

      Poista
    2. Oma Koppa 365 on Virpi Siiran kirja. Mä tilasin sen omaksi Adlibrikseltä, kun se ilmestyi.

      Poista
    3. Juu, samaa kirjaa tarkoitin :)

      Poista

Heipsan, toivon, että täällä blogissani kävijät jättäisivät pienen tai isommankin tervehdyksen käynnistään... Niitä on mielestäni tosi kiva lukea.

Sunnuntaishoppailua

Kävimme eilen tutustumassa Orimattilan Megamyyntiareenan lankavalikoimaan. Olihan siellä vaikka mitä. Kässäpussiosastolta ostin nämä langa...