sunnuntai 14. toukokuuta 2017

Töissä...

On se vaan mukavaa, kun voi tehdä töissäkin jotakin käsillään.

Kevätjuhlamme oli toiminnallinen ja minun rastillani "kudottiin" hämähäkinseittiä piha-aitaan. Alunperin ajattelin hulahulavanteisiin seitinkutomista mutta päädyinkin kokeilemaan aitaa. Perheet tekivät yhdessä hienoja taideteoksia. Toivottavasti saavat olla kauan meidän aidassa.


Tässä on sitten mun oma projekti. Talossa on kaksi paperikassillista Novitan mallitilkkuja, erikokoisia, erilaisista langoista ja erilaisia neuleita sekä virkkuuksia. Kasaan näistä "terapiapeittoa" vähän niinkuin hypistelymuhvia mutta peitoksi.


4 kommenttia:

  1. Onko Novita lahjoittanut mallitilkut vai mistä olette ne saaneet? Mielenkiinnolla odotan näkeväni valmiin terapiapeiton. Miten yhdistät palat?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tietääkseni on saatu Novitalta ihan tarkkaa tietoa ei minulla ole.
      TäHän tulee erilaisia pintaneuleita, hapsuja ja jotain mitä keksin matkan varrella. Virkkaan palat yhteen.
      Luin kirjan.

      Poista
    2. Mua kiinnostaa aina yhdistäminen, kun se tuntuu jotenkin vastenmieliseltä. Yhden ison mummonruutupeiton palat odottavat yhdistäjää...

      Poista
    3. Päätteleminen tuottaa mulle tuskaa.

      Poista

Heipsan, toivon, että täällä blogissani kävijät jättäisivät pienen tai isommankin tervehdyksen käynnistään... Niitä on mielestäni tosi kiva lukea.

Vaaleanpunaista Äitienpäivää!

Työnalla seuraava pontso, Nallen erilaisista vaaleanpunasävyisistä langoista pinkinystävälle ;) Vähän raskaampaa luettavaa näin Äiti...